Shtyhet Seanca e Rastit Zhugolli Kundėr “Zėrit”

Nga seanca e kaluar e rastit Zhugolli kundėr Nga seanca e kaluar e rastit Zhugolli kundėr "Zėrit" | Foto: Gazeta Jeta nė Kosovė
nga  Erlina Tafa
© Tė drejtat autoriale

Nė departamentin Ekonomik tė Gjykatės Themelore tė Prishtinės u shty seanca ku si paditėse figuron kompania I&A me pronarin Bejtush Zhugollin. Seanca u shty me kėrkesėn e pėrfaqėsuesit tė gazetės“Zėri”, pasi ai njėkohėsisht ka pasur njė seancė tjetėr. Zhugolli nė kėtė rast ka paditur “Zėrin” pėr shpifje.

Tė enjten ishte paraparė qė tė zhvillohet seanca nė departamentin ekonomik ku si palė figuronin kompania I&A e cila e kishte paditur tė pėrditshmen “Zėri”. 

Kompania I&A me pronar Bejtush Zhugollin pretendon se e pėrditshmja Zėri, pėrmes shkrimit “Zėri paraqet faktet” tė botuar mė 27 maj 2012, ka shpifur ndaj saj duke i shkaktuar dėm prej 33 mijė e 688 eurosh.

Megjithatė seanca nė fjalė nuk u mbajt sepse i autorizuari i “Zėri”, Bajram Sherifi,  i ishte drejtuar gjykatės me njė shkresė pėr shtyrjen e seancės, meqė po i njėjti ka pasur njė seancė tjetėr nė departamentin e krimeve tė rėnda.

Ėshtė hera e dytė qė Bejtush Zhugolli padit gazetėn “Zėri”. Herėn e parė gazeta ishte paditur nga i njėjti njeri, pėr shkrimin e gazetares Arbana Xharra tė titulluar “Baballarėt e tenderėve nė Kosovė”.

Xharra nė atė artikull kishte shkruar se Bejtush Zhugolli si pronar i njė kompanie tjetėr tė quajtur “Pejton”, ka financuar fushatėn zgjedhore tė PDK-sė gjatė vitit 2009, duke u paditur nga Zhugoli pėr shpifje.

Zhugolli e humbi kontestin e parė gjyqėsor me “Zėrin” dhe gazetaren Arbana Xharra, nė janar tė kėtij viti, kur pėrfundoi ky proces gjyqėsor.
 
Por ai e paditi pėrsėri gazetėn pėr njė artikull tjetėr tė shkruar nga gazetarja Selvie Bajrami nė maj tė vitit 2012, duke kėrkuar dėmshpėrblim dhjetėfish mė tė vogėl, sesa pretendimet fillestare pėr dėmet e shkaktuara.

Bajrami, artikullin “Zėri paraqet faktet”, pėr tė cilin u padit nga Zhugolli, e shkroi derisa nė Gjykatėn Ekonomike po zhvillohej procesi gjyqėsor Zhugolli kundėr “Zėrit” dhe Arbana Xharrės.

Nė shkrimin e Selvije Bajramit tė 27 majit tė vitit 2012 thuhej se kompania tjetėr e Bejtush Zhugollit, “I&A” ka fituar tenderė nga KEK-u, edhe pse sipas gazetares dhe gazetės, kompania ndodhej nė listėn e zezė tė Korporatės Elektroenergjetike tė Kosovės.

Padia pėr shpifje ndaj Bajramit ėshtė ngritur pikėrisht pėr kėtė fjali tė shkrimit “Zėri paraqet faktet”.

Zhugolli pretendon se kompania e tij “I&A” nuk ėshtė nė listėn e zezė tė KEK-ut dhe se kjo e pavėrtetė i ka shkaktuar dėm kompanisė sė tij.

Nė padi thuhet se “pėr kėtė artikull e paditura nuk ka dhėnė sqarim se ku e ka marrė kėtė burim” dhe se “nuk ėshtė e vėrtetė se paditėsja [I&A] gjendet nė listėn e zezė tė KEK-ut”.

Padia vazhdon me fjalėt se ky shkrim i gazetės “Zėri” ka ndikuar pėr keq nė afarizmin e ndėrmarrjes “I&A”.

Seanca e ardhshme e rastit Zhugolli kundėr “Zėrit” ėshtė caktuar nė muajin shtator.

Shkrime tė Zgjedhura

Komentet: Komentet sipas rendit kronologjik (Gjithsej 0 Komentet)

     Lajmet e fundit 
     
     Fotogaleria 
    Jahjaga nė Akademinė Ushtarake West Point